Sık geçen başlıklar

osmanlıca armasıyla pazarlama yapan spor kulübü 1

ekşi'de gör
bu amblemler kulüplerin 100. yıllarından sonra kullanılmaya başlanmıştır. bunun sebebi kulübün kökenine ve kuruculara olan saygıyı ifade etmektir. osmanlı özlemi ile alakası yoktur. ki bu armaları kullanan iki kulübün de stadında devasa atatürk posterleri bulunur ve iki kulüp de cumhuriyet ilkelerine olan bağlılıkları ile övünür.