Sık geçen başlıklar

osmanlı torunu olmaktan utanan türk 5

ekşi'de gör
nerden osmanlı torunu oluyoz pardon da? bizler osmanlı'nın sömürdüğü gariban türk köylülerinin torunlarıyız. yaşasın cumhuriyet!
hiç birimiz osmanlı torunu değiliz. bizler osmanlı tebaasının torunlarıyız. osmanlı torunları padişahların kendi soylarından gelenlerdir. senin torununun torunu ben erdoğanın torunuyum dese ne kadar absürt ise senin de osmanlının torunuyum demen aynı derecede absürt.
osmanlı hanedanliktir. soyadin osmanoğlu değilse osmanlı torunu olamazsın. soyadı osmanoğlu olanların hepsi yurtdışında yaşamaktadır. ayrıca osmanlı hanedanliginda padisahlarimiz hep yabancı gelin seçmişlerdi, yani padisahlarimiz hepsi melezdi. daha çok uzar gider bu konu ama anlatsam anlayacak kimse yok.
eskiden bazı deterjanlarda ddb denen bir kimyasal vardı. sonra yasaklandı. lab diye bir madde yerini aldı. bu konuyu hatırlamayanlar olabilir. merdiven altı firmalar yüzde yüz lablı diye kocaman yazmaya devam eder.
niye?
çünkü öne çıkaracakları başka özellikleri yoktur.
işte kendisinde öne çıkaracak, iftihar edecek hiç bir özellik bulamayan niteliksizler yüzde yüz lablı deterjanlar gibi osmanlı torunuyum diye gezinir.
ben osmanlı torunu değilim. türk'üm ve osmanlı hanedanının günahını, sevabını üstlenmiyorum. osmanlı çoktan yıkıldı. osmanlı'yı yıkan da atatürk değildi. atatürk osmanlı'nın yıkıldığını gören ve yerine cumhuriyet'i kuran kişidir. osmanlı'nın yıkıldığını sen de gör artık. işportacı sultan mı taht adayın?
osmanlı torunu olmaktan utanmıyorum.

100 yıl önce revize edilen zihniyeti günümüze pompalamaya çalışan osmancılarla aynı coğrafyayı paylaşmaktan utanıyorum.