şimdi ben buraya, ihsan eliaçık'a hitaben ;
(bkz: hayırlı olsun kardeş allah olmuşsun)
yazmış olsam bu entry beşyüzün üzerinde favori alır mı ? almaz
bana şukela temalı mesajlar gelir mi ? gelmez
bu entry debe'ye kafadan girer mi ? girmez
neden ?
çünkü sözlük böyle bir ortamdır. pek çok kimse " içerik " ile ilgilenmez. mühim olan verilen mesajın kimin ağzından çıktığı ya da kime hitap ettiğidir.
sözlüğümüz biraz böyledir abiler.
24.01.2016 · 9. sıra
yok mu beni seven
23.01.2016 11:36