3 yıldır tüm köprü ve otoyolları boykot ediyorum.
sık sık yalova’ya gidiyor olmama rağmen daha hayatımda 1 kez kullanmadım köprüyü.
yazlığa giderken hiçbir şekilde otobanı da kullanmıyorum.
neyi bekliyorsunuz arkadaş boykot için ? çok mu değerli vaktiniz ? köprüyü kullanma, 45 dakika geç git. o 45 dakika için para kaybedeceğimi bilsem, yine kullanmam amk köprüsünü. azcık dirayetli olun ya.
05.01.2022 · 31. sıra
randyrhoads 90
04.01.2022 00:06