Sık geçen başlıklar

osmangazi köprüsünün zamdan önce kapatılması 2

ekşi'de gör
3 yıldır tüm köprü ve otoyolları boykot ediyorum.

sık sık yalova’ya gidiyor olmama rağmen daha hayatımda 1 kez kullanmadım köprüyü.

yazlığa giderken hiçbir şekilde otobanı da kullanmıyorum.

neyi bekliyorsunuz arkadaş boykot için ? çok mu değerli vaktiniz ? köprüyü kullanma, 45 dakika geç git. o 45 dakika için para kaybedeceğimi bilsem, yine kullanmam amk köprüsünü. azcık dirayetli olun ya.
sanki koskoca osmangazi köprüsü değil, zamdan önce sigara istifleyen bakkal. o beş dakikalık sürede kaç liralık kâr etmiş olabilirsin - ki aradaki zararını zaten devlet bizden alıp sana veriyor.

küçücük hesapların adamları kocaman yerlere gelmiş memlekette.