bana denk gelse bir yerinden kan alarak orucunu bozacağım şofördür.
bundan yaklaşık 2 ay önce ay önce tırnak batması sebebiyle tırnağımı çektirmiştim.
tırnak çekildikten 4 gün sonra otobüsle işten gelirken otobüs şoförü son sürat gidip kırmızı ışıkta ani fren yapıyordu. bunu 3 dakika içinde iki kere yaptı. ikincisinde ani frenden dolayı herkes savrulunca yanımda ayakta duran kız istemeyerek ayağıma bastı.
acıdan gözüm döndü ve otobüs şoförüne " adam gibi kullan lan soktumun otobüsünü!
gelirsem o fren pedalını götüne sokarım!
her gün aynı bok siktiğimin otobüsünde , kullanmayı bilmiyorsan siktir git "
diye küfürü yapıştırdım.
otobüs şoförü gıkını çıkartamadı. içerideki dikiz aynasından öfkeli bakış atabildi sadece.
bunun nedeni tabiki ayı gibi olmam tabiki de.
demem o ki bunlar anca çocuklu kadınlara, kendinden yaşca çok küçük ,pısırık görünen gençlere saldırırlar. öyle şerefsizdirler.
03.06.2017 · 10. sıra
chris dorner
02.06.2017 00:06