Sık geçen başlıklar

ortaokula emekli memur kıyafetiyle gidilen dönem 1

ekşi'de gör
o zaman ortaokul vardı, hala var mı bilmiyorum, öncesinde de ilkokul vardı 5 senelik, sonra 3 senelik ortaokul sonra yine 3 senelik lise vardı ve çok enteresan bir dönemdi; lacivert ceket, mavi gömlek (opsiyonel olarak beyaz gömlek), lacivert kravat ve gri pantolonla herkesin birer küçük bülent ecevit herkesin birer emekli memur olarak ortaokul kariyerine devam ettiği insanın tenini acıtan ruhunu örseleyen ve yazını kışa çeviren enteresan günlerdi, ortaokul diyorum ama liseye de böyle gittik, ayrıca ilkokulda giydiğimiz siyah önlükleri saymıyorum bile bilen bilir, şimdiki gibi böyle cicili bicili insanın içini açan ruhunu ferahlatan kıyafetler yoktu o yıllarda, okula mı gidiyorduk sovyet bloğu ülkelerinde çalışma kamplarına mı gidiyorduk belli değildi. gerçi bizden önceki nesil de askeri darbenin etkisiyle asker şapkası takıp gidiyorlarmış okula böyle düşününce yine haline şükrediyor insan, 1 metrelik bir boyla ve kafada kocaman bir tören şapkasıyla 3. kolordu komutanının lego oyuncağı gibi de gidebilirdik okula, beterin beteri var. evet.