Sık geçen başlıklar

ortadoğu insanının en karakteristik özelliği 2

ekşi'de gör
"öfke" maalesef. öfkenin içine doğduk ve bu ortamda büyüyoruz. çok kötü.
asagidaki ayrimin sukela sekilde ortaya koydugu gibi, bastan savma is yapmalaridir.

japonlarin ise yaklasimi:
"ıf one can do it, ı can do it.... ıf no one can do it, ı must do it."

araplarin ise yaklasimi:
"wallahi if one can do it, let him do it.... ıf no one can do it, ya-habibi how can i do it ?"