dolar bu yılın ocak ayında 3.7 idi, şuan 6.7 tl ,son 8 ayda %90 civarı artmış, bunu kabullendiniz de dolarla alınan herşeyin fiyatının artmasını niye kabullenemiyor halen şaşırıyor ve hergün z arabasının x tl olması diye başlık açıyorsunuz ki.
canbebe bebek bezi tanesi eskiden 28 kuruş iken şuan 52 kuruşa satılıyor ,primada tane 1 tl yi geçiyor,bebeğin her işemesi s.çmasına 1 tl veriyorsunuz düşünsenize. herşeye başlık mı açmak gerekiyor.
bunlar zam değil, dolar yükseldi, biz fakirleştik sadece , dolar bazında bakarsanız arabanında bezinde fiyatı aynı aslında zam yok.
06.09.2018 · 50. sıra
eczantrik
05.09.2018 09:23 ~ 09:28