Sık geçen başlıklar

op. dr. banu ciftçi'nin kızlık zarı paylaşımı 1

ekşi'de gör
aklıma yasemin yalçın'ın bir skecini getirmiştir.

gerdek gecesinin hemen başında bir kadın ve erkek yatakta oturarak konuşmaktadır.

kadın: şeyy hayatım, böyle önemli bir gece öncesinde seninle konuşmam gereken bir konu var.

erkek: offf yaa..biliyordum..neden benim başıma geliyor böyle şeyler? söyle.. kaç kişi?

kadın: üç kişiyle ben...

erkek: aman tanrım üç kişi mi ???

kadın: beş olmasından daha iyi değil mi ?

erkek: 1 olmasıyla 5 olması aynı benim için. allah belanı versin...söyle kimdi onlar?

kadın: tanımazsın. ikisini bıçakla öldürdüm, diğerini tabancayla.

erkek: anlamadım ???

kadın: onu diyorum ben de işte. üç kişiyi öldürdüm. ben bir katilim.

erkek: oyyy hayatım benim..çen adam mı öldürdüüün?

kadın: iviiiiit.

erkek: ben de sandım ki.. başkalarıyla yattın.

kadın: ne yatması yahu!!..kendine gel..sen beni ne sandın?

öpüşmeler.

tanım: kadın erkek kollektif bir ikiyüzlülüğe dikkat çeken bilimsel bir paylaşımdır. kendisini tanımam etmem. haklı olarak yorumları da kapatmış tabii, yoksa ne biçim linç yerdi. en çok da kadınlardan belki. kocasının eline bakan, onun izin verdiği ölçüde yaşayabilen, bakkala pazara bile gitmesini kocasının lütfuna bağlayan kadınlardan.

şunu eklemeyi bile gereksiz buluyorum: bir insan ilk cinsel deneyimini eşiyle de yaşamak isteyebilir elbette.