Sık geçen başlıklar

onların uzay aracı varsa bizim de tanrımız var 2

ekşi'de gör
allah bizim mi yani? edinilimiş fazladan bir allah sahibi miyiz bizi ihya edecek?

ya da biz zaten cennete gideceğiz kafası mı bu? e o zaman nedir bu kupon arazi, başkanlık, para ve iktidar hırsı?