linkte görülebilecek paylaşımdır.
eskiden lüks olup, şimdi "rahatlıkla" alabildiğimizi iddia ettikleri şeyleri sıralamışlar.
listedekilerden bazıları:
* cep telefonu
* tropikal meyveler
* pizza (orta boy 50-60 tl)
* barbie bebek (en ucuzu 100 tl)
* uçak bileti (eski kampanyalar bitti, uyanın!)
* cd (cd mi kaldı?)
* spor ayakkabı (oha, 500'den aşağıya yok!)
* kot pantolon (lcw'yi kastetmiş sanırım)
* televizyon (3000 tl'den başlıyor.)
bunlar nasıl "erişilebilir" oluyor, aklım almadı.
sanırım aylık 20 bin tl bandında bir maaşa göre hazırlamışlar postu; başka açıklama bulamadım...
edit: bana ergen diyen arkadaşların muhtemelen annelerinin yaşındayım (44) :)
öte yandan, "bunlar eskiden ucuzdu" demiyorum; "hala pahalılar" diyorum; ikisi ayrı şeyler.
02.10.2020 · 47. sıra
haciz mahallinde tango
01.10.2020 16:00 ~ 17:06