Sık geçen başlıklar

onedio'nun eskiden lüks olan şeyler paylaşımı 1

ekşi'de gör
linkte görülebilecek paylaşımdır.

eskiden lüks olup, şimdi "rahatlıkla" alabildiğimizi iddia ettikleri şeyleri sıralamışlar.

listedekilerden bazıları:
* cep telefonu
* tropikal meyveler
* pizza (orta boy 50-60 tl)
* barbie bebek (en ucuzu 100 tl)
* uçak bileti (eski kampanyalar bitti, uyanın!)
* cd (cd mi kaldı?)
* spor ayakkabı (oha, 500'den aşağıya yok!)
* kot pantolon (lcw'yi kastetmiş sanırım)
* televizyon (3000 tl'den başlıyor.)

bunlar nasıl "erişilebilir" oluyor, aklım almadı.

sanırım aylık 20 bin tl bandında bir maaşa göre hazırlamışlar postu; başka açıklama bulamadım...

edit: bana ergen diyen arkadaşların muhtemelen annelerinin yaşındayım (44) :)
öte yandan, "bunlar eskiden ucuzdu" demiyorum; "hala pahalılar" diyorum; ikisi ayrı şeyler.