Sık geçen başlıklar

on yıl almanya tarafından yönetilsek neler olurdu 1

ekşi'de gör
dimi lan? amerika da ırak'a demokrasi getirmişti, almanya da bize euro getirir belki.
az daha zeki olsan gerizekalı olacakmışın ama olmamış işte.
almanya senin ülkeni yönetirken halkını kendinden görüp refah mı sağlar? yoksa senin ülkenin kaynaklarını sömürüp kendi ülkesinin refahını yükseltmek için mi kullanır?