lan ne yaygara yapıldı be. olabilir yani insanlık hali.
gerçi bunun iman tahtası var, bıngıldağı var, ense kökü var, alın çatısı, ümüğü, döşü, adem elması var. böğrüme öküz oturdusu var, yanlarım ağrıyor var, duru su döküyorumu var...ay söylerken yoruldum. doktorumuza geçmiş olsun dileklerimi sunuyor, bir an evvel hasta dili edebiyatı ve jargonunu öğrenmesini tavsiye ediyorum.
09.02.2021 · 49. sıra
doruklardan indim galataya
08.02.2021 16:45