Sık geçen başlıklar

omurilik soğanını bilmeyen doktor 2

ekşi'de gör
açıklaması yok.
doktor olmasına da gerek yok.
bu ülkede orta öğrenim almış ve iyi bir bölüm kazanacak kadar üniversite sınav puanı yapmış bir insanın omurilik soğanını bilememesi sadece mallık ile açıklanabilir.
sen bilmiyorsan sen de malsın boşuna tatava yapma.

edit: doktorun şöyle bir açıklaması olmuş. tabi bu açıklama, bilinmemesinin normal olduğunu savunan davarlara yönelik yorumumu değiştirmiyor.