Sık geçen başlıklar

olcay şahan mı bruma mı 1

ekşi'de gör
lan demek kulüp ntv hakkında küfürlü bi açıklama yapsa "muslera mı tolga mı" da diyecekler. bi ambargoda bu hale geldilerse...