savaşın tarafını tutarım.
ne kadar uzun sürerse ve nüfusları ne kadar azalırsa gelecek nesiller için, hayvanlar ve bitkiler için o kadar yasanabilir hale gelecektir dünya.
iki ülkenin toplam nüfusu 2.8 milyar lan ! dünya nüfusunun 3'te 1'i bu iki ülkede yaşıyor.
çocuk sahibi olsun insanlar tamam da, çekirge gibi de çogalmasınlar amk bu ne kepazeliktir.
05.06.2021 · 46. sıra
andom
04.06.2021 13:13