Sık geçen başlıklar

okullarda ücretsiz yemek verilmeli mi 2

ekşi'de gör
ihale bilmem ne bla bla diyen tipler neden hala piyasada var anlamak mümkün değil.

sanki bunları savunuyor insanlar ama çocuklar aç kalsın diyor.

güzel kardeşim öyle bir durum yok. rahat ol.

sadece çocuğu doğuran bakacak o kadar ya. bundan daha doğal bir isteği olabilir mi insanın?

insanlar kendi çocuğuna baksın istiyoruz o kadar. biz bakmayalım.
devlet çocukların belli saattlerde bir yerde olmasını zorunlu hale getiriyorsa (bkz: zorunlu eğitim) onların ihtiyaçlarını da karşılamalıdır. her devlet okulunda yemekhane olmalı çocuklar düzgün diyetlerle beslenmelidir.