Sık geçen başlıklar

okulda düzenlenen kapanma partisi 1

ekşi'de gör
2017 model ikna odası görüntüsüdür bu abi!

ben de sanıyorum ki sömestr geldi, okullar kapanıyor; onun için parti yapıyorlar.

bakınız bu baskıdır. o parti yapılırken dışlanacağını, diğer arkadaşları kapandığı için kutlanırken kendisinin kınanacağını düşünecek o küçücük kız çocukları ve istese de istemese de kapanacak; sırf kendini gruba dahil hissetmek ve kutlanmak istediği için kapanacak.

daha küçücük, özgür iradesi olmayan, neye inanıp neye inanamayacağını kendisi kestiremeyen, soyut kavramlara aklı ermeyen çocukların başlarını örtmeleri sizi neden tatmin ediyor ki? o bilmiyor ne yaptığını; siz baskılamışsınız; bundan zerre sorumluluk duymuyor musunuz?

şimdi ben de mesela seküler bir insan olarak "açıldım mutluyum" partisi yaptırsam; bu da dinsel özgürlüğe girer mi?
e hani ikna odaları diye bağırıyordunuz? ne farkı var şimdi bunun ikna odasından?