her şeye denebiliyorsa evet ojeye de denilmeli. 2tlcik olduğu dönemleri hatırladıkça gözlerim doluyor. en dandik dediğimiz oje bile 10tl olmuş.
hiç derdinizi mikeyim edeyim demeyin. “aaa kadında şu oje rengini seviyorum yok bu renk daha hoş” güzellemelerini yaparken iyidiniz ama.
05.12.2021 · 36. sıra
evliyatulumu
04.12.2021 15:04 ~ 15:58