Sık geçen başlıklar

ohal için belki 12 ay da yetmeyecek 1

ekşi'de gör
bir recep tayyip erdoğan beyanı.

2 aydır ohal khklarıyla milletin anasını ağlatanlar, her kuruma mülakat getirerek yandaşlarını atamanın kapısını açanlar, muhalefeti ohalle sessizliğe gömmeye çalışanlar , basına sansür uygulayanlar için 3 aylık ohal süresi yetmezmiş, türkiye nin iyiliği için 12 ay ohal olsa o bile yetmeyebilirmiş, inanalım mı ?

hani milletin iradesi olan meclise saygı ?

edit : (bkz: 2023 e kadar hedef ohal)