yine bazılarının feci derecede zoruna gitmiş . yok basit miş yok sıradan mış yok yaratıcılık tan uzakmış :
" zor olan odtü'den mezun olmak değil, türkiye'de hayatta kalabilmek "
" gar da değildik, kızılay 'da değildik, havalimanında değildik... tesadüfen burdayız "
" patlamaları yazacaktık, pankartlara sığdıramadık "
bu pankartlar mı sıradan (!) ve yaratıcılık (!) tan uzak. hadi ordan.
bu bebelerdeki cesaretin onda biri olsaydı bazılarında bugün ülke boka sarmazdı.
05.07.2016 · 42. sıra
travenian
13:54 ~ 13:56