2 gündür uykusuzum. hastaneden eve geldim biraz uyuyayım diye. ne göreyim? şılaks diye yapıştırmışlar faturayı kapıya. 130m2 3+1 ev için 738 try. hani ısınmadık da. sadece üşütmüyor işte öyle yanıyor amına koyayım. ne uyku kaldı, ne huzur.
(bkz: zamcığınıza sokayım)
01.02.2020 · 15. sıra
banbana
31.01.2020 12:08 ~ 12:26