Sık geçen başlıklar

ocak 2020 doğalgaz faturaları 2

ekşi'de gör
2 gündür uykusuzum. hastaneden eve geldim biraz uyuyayım diye. ne göreyim? şılaks diye yapıştırmışlar faturayı kapıya. 130m2 3+1 ev için 738 try. hani ısınmadık da. sadece üşütmüyor işte öyle yanıyor amına koyayım. ne uyku kaldı, ne huzur.

(bkz: zamcığınıza sokayım)
830 lira geldi ev 130 metrekare... evde bebek var o yüzden biraz fazla yaktık... emeği geçen herkese, bunlara oy veren dahil sevgilerimi iletiyorum!