iyiden iyiye saçmaladılar artık..
bu resmen bariz belli ki yukarıdan birinin talimatıyla gaz alınmak için yapılmış bir harekettir..
beşiktaşlı olsam gerçekten de kızacağım durumdu..
arda gelmicem dedi, ayağına gittiler, geldi..
oğuzhanı çağırmadılar , kamuoyu tepkisiyle karar değiştirdiler..
bu tff baştan kokmuş arkadaş..
29.08.2017 · 26. sıra
peaceathome
28.08.2017 13:38 ~ 14:50