ne dedi adam?
torununu kucağına alıp seviyorsun dedi. devamını yazmak istemiyorum devamında cumhurbaşkanına bir şey demedi. ve sonra da beni alın zindana atın dedi.
hakaret var mı? yok.
küfür var mı? yok.
türk ceza kanunu kapsamında yorumlanabilecek bir şey var mı? yok.
ama işte akp demokrasisinde o adam da biliyor sırf şu haklı isyan sebebiyle haksız yere içeri atılabileceğini. o yüzden haklı isyanını ''alın beni zindana atın'' diye bitiriyor. çünkü atıyorlar bu ülkede zindana. küfürsüz, hakaretsiz, sırf canınız yandığında bağırdınız diye bile atıyorlar. bu ülkeyi bu hale getirdiler.
12.12.2019 · 40. sıra
meursault samsa
11.12.2019 17:31 ~ 17:33