kadıncağız bastırıyor acısını,içine gömüyor hasretini belli ki. tutunmuş bir şeye işte. onu da bıraksa belki hiç yaşayamayacak.
eleştirmemek lazım. şaşırmaktan ziyade üzüldüm.
09.05.2016 · 1. sıra
your majesty
19:47