Sık geçen başlıklar

oğan ve ince yüzünden 1. turda akp'yi yollayamamak 2

ekşi'de gör
çok saçma bir düşüncedir. madem öyle 12 eylül 2010 anayasa değişikliği referandumunda hdp boykot yerine hayır deseydi. şu an erdoğan cumhurbaşkanı bile olamazdı.

haydi onu da geçtim demirtaş önceki seçimde kendisi aday olmak yerine ekmeleddin'i destekleseydi. şu an çok farklı bir tablo vardı.

ince ya da oğan'a oy veren kişilerin kılıçdaroğlu'unu destekleyeceğini nereden çıkardınız ki ?
hadi ince'yi anladık, yıllarca c.h.p de görev yaptı, oğan ne alaka, sinan oğan türkçü, atatürkçü, turancı bir adam, onun için a.k.p ve c.h.p arasında hiç bir fark yok. isterseniz recep tayyip erdoğan'da aday olmasın, kılıçdaroğlu tek başına aday olsun, ilk tur garanti olur. bokunu çıkardınız iyice, sanki dünya a.k.p ve c.h.p etrafında dönüyor.