Sık geçen başlıklar

o ulaştırmanın u'su 1

ekşi'de gör
londra metrosunun sembolü underground. u değil. underground kelimesi, anlamı vs ile ulaştırmanın alakası yok. o zaman bütün otobüs terminalleri falanda ulaşım terminali olsun? dolmuşa , minibüse falanda ulaştırma aracı diyelim? amk beyinsizi.