Sık geçen başlıklar

o ses türkiye yılbaşı özel 6

ekşi'de gör
'bundan daha eğlenceli mevlütler gördüm.'
sadece bana mı sirkteymişim gibi geliyor bunları seyredince! televizyonu sessize alıp 2 saattir 10 dakikada bir sırayla kanalları geziyorum. ibo şovda adeta bir amele pazarı kurulmuş. kim milyoner’de 90’lar bayması.
tv8 ucuz exxen virali!
bıkmadınız mı olum hadise, murat boz vasatlarından! ebru, para aklayıcı rüşvetçi kocasından sonra itibar olarak sıfırın altında ama, utanma olmadığın için sanki buralara kenar fıkaralıktan gelmemiş de, aileden ingiliz soylusu gibi kasıntı york düşesi havalarında. beyaz desen sıkıcılığın kitabını yazar. acun yine apartmanı satın aldığı halde kapıcılık işini kimseye vermeyen apartman görevlisi gibi sunuculuk yapıyor. kabus gibi yeminle! vallaha gına geldi. açtım youtube’u ahmet kaya falan dinliyorum.

vizyonsuz acunun rezalet ötesi içerikten oluşan vasat yayını.

edit: hede
covid gecirdigini ve tat alamadigini soyleyen hadisenin ulkerin reklamini yapip o la la denilen urunu yemesi ve lezzeti harika demesi. ınsanlarla alenen dalga gecmenin daniskasi. sonra acun niye zengin oldu. az bile iyi ki donumuzu satin almadi bu salaklikla.
türkiye'nin super bowl'udur kendileri. büyük markalar birkaç saniye reklamını oynatabilmek için milyon tl lere, ünlüler de şarkı söyleyebilmek için torpile ihtiyaç duyar bu organizasyon için...
şaka bir yana yılbaşında reyting rekorları kıran bir programdır ve kanaatimce o kadar ünlü insanı bir programda toplamak ta kolay değildir. acun ılıcalıyı takdir etmek lazım.