Sık geçen başlıklar

novak djokovic'in sevilmeme sebebi 1

ekşi'de gör
çok açık bir şekilde sporcu ahlakının eksik olması. hırs diye yutturmaya çalışıyor ama kaybettiği anlarda seyircilere/hakemlere zarar verecek kadar düşüncesiz hareketleri var. ayrıca faşist ve aşı karşıtı.