Sık geçen başlıklar

nolur nolmaz diye cüzdanda bekletilen para miktarı 5

ekşi'de gör
terminatör 2’deki su gibi akan orospu çocuğu peşime düşer de bi cesaret almam için 5 kırmızı tuborg almak için 400 tl tutuyorum şimdilik.
bi boka yaramadığını gördüğüm 4 yüz liradır. evet benim param vardı ama alışveriş yapılabilen hiçbir yer yoktu depremde.

bir de döviz değil türk lirası işe yarar diye düşünmüştüm. al yaradı!
dolarların euroların havada uçuştuğu anket.

bırakın şov yapmayı mk nolur nolmaz denen durum eve dönüş parası falandır 50-100 tl yeter ortalama olarak.

adam 50 dolar ve 25 euro demiş oldu olacak sterlin japon yeni falan da taşı kardeş döviz bürosu musun sen?

neyse böyle düşüyordur belki kovalamaya devam edin.*
50 tl.
ama cüzdanda değil pantolumun bozuk para cebinde veya montumun iç cebinde.
belki cüzdanım çalındı değil mi?acil durum parası cüzdanda taşınır mı?