nikaha 20 gün kala terk eden bir kadın tanıyorum. olay 90'lı yıllarda oluyor. kadın gelinliği aldığı gün, evliliğe hazır olmadığını ve hayatını yaşamak istediğini anlıyor ve o gece nişanı atıyor.
aileler ayılıp bayılıyor, ortalık karışıyor, adamcağız hastanelik oluyor. kadın geri adım atmıyor.
aradan geçen yirmi küsür yıl sonunda adam şu an bir bankada üst düzey yönetici. gayet güzel bir eşi iki çocuğu var. kadın ise balıkesir'e yerleşti yalnız yaşıyor ve organik tarım yapıyor. bir daha hiç ciddi bir ilişki yaşamadı, mutlu da olmadı. sosyal medyadan adamın hayatını stalklıyor.
terk edilmek bazen mutluluğa yolcu edilmektir. şükredin.
17.10.2019 · 49. sıra
cristina yang
16.10.2019 00:22