Sık geçen başlıklar

nihat doğan'ın annesinin hastaneye kaldırılması 1

ekşi'de gör
"sebep olanlardan hesap sormazsam, şerefsiz olayım" demiş.

nihat sanırım farkında değilsin ama "öylesin". hatta o kadar "öylesin" ki, ilgi çekmek ve kamuoyundaki duruşunu yumuşatmak, sempati kazanmak için annesini kullanan bir malum sıfatlı kişisin.

bir de tehdit ediyor utanmadan.

edit: birçok arkadaş uyardı. kendini bilmez tarafından zarara uğrama diye. o yüzden malum kelimeyi biraz sansürlüyorum.