"sebep olanlardan hesap sormazsam, şerefsiz olayım" demiş.
nihat sanırım farkında değilsin ama "öylesin". hatta o kadar "öylesin" ki, ilgi çekmek ve kamuoyundaki duruşunu yumuşatmak, sempati kazanmak için annesini kullanan bir malum sıfatlı kişisin.
bir de tehdit ediyor utanmadan.
edit: birçok arkadaş uyardı. kendini bilmez tarafından zarara uğrama diye. o yüzden malum kelimeyi biraz sansürlüyorum.
04.04.2018 · 34. sıra
dustiyatrosu
03.04.2018 14:10 ~ 17:06