muhalefet olmayabilirsin anlarım.
tamamen tarafsız olabilirsin onu da anlarım.
ancak; bu bal tutan parmağını yalar ya da böyle gelmiş böyle gider edebiyatı yapan insanlardan tiksiniyorum. sizin gibi "sessiz" kalmayı seçen insanlar da bugünkü türkiye'nin durumunda pay sahibiler. etliye sütlüye karışmayayım burdan da fakir edebiyatı yapayım diyorsan; yapma!
25.03.2021 · 9. sıra
shutthefuckupdude
24.03.2021 10:41 ~ 13:58