dün itibariyle artık bein'e de para ödüyorum.
lan işten gelmişim, kafam pert. bir zevkim var uzanıp maç izleyeceğim, o da ne; ip tv cortlamış, açılmıyor.
ya dedim aylık 100 lira vermemek için çekilecek çile mi bu, alın ulan lanet araplar 100 tl veriyorum size bana maç satın.
4k olmasa da yakın çözünürlükte yağ gibi aktı uygulamasından girince, umarım derbi günlerinde bu da patlamaz, artık patlarsa eski sistem radyoya döneceğim ne yapayım.
17.08.2022 · 27. sıra
mangoluoralet
16.08.2022 17:38