Sık geçen başlıklar

netflix reklamından korkan ödlek yazarlar 1

ekşi'de gör
zengin adamların, parayla reklam ajansına yaptırdığı şeyleri siz neden bu kadar savunuyor ve 6 yaşında gibi "koorktuuuuu koooorktuuuuu hahahahaha" diyorsunuz, aklım almıyor. siz neden böylesiniz ya? black mirror (izlerim, çok severim) yapımcıları sizin gibi savunmaz bunu mesela. valla siz neden böylesiniz?