Sık geçen başlıklar

neden para basıp dolar almıyoruz 1

ekşi'de gör
aslında para basacağımıza elimizdeki paraları yaksak daha mantıklı. böylelikle tl talebi artar. dolar bollaştığı için dolar düşer. elimizde amerika'nın 1000 dolarına karşılık sadece 1 tl miz olması halinde paramız çok değerlenir.