kendi kendilerini imha etmeye başlamışken, tam da cahil halkın dibi görmesine doğru giderken… kendinizi kullandırtmayın! üzerinizden prim yaptırıp “işte suçlu bunlar” deyip hedef göstertmeyin.
her diktatör gibi onun da istediği tam olarak “kaos”. çünkü bununla besleniyor.
protesto hakkı demokratik ülkelerde olur, dikta rejimlerinde değil. sokaklarda topluca yapacağınız her feryat, sizin terörist ilan edilmenize ve ohal kapmasında seçime girilmesine sebep olacağını unutmayın.
aklınızı kullanın, soğukkanlı ve sabırlı olun. lütfen sokağa çıkmayın.
25.11.2021 · 33. sıra
deadgodinme
24.11.2021 00:16 ~ 00:28