sizin affedersiniz solculuğunuzu bilmem ne yapayım? olm geçen sene risale-i nur şöleni yaptınız o salonda! bu kadar fırtınalar kopardınız mı? yoksa nazım da nurcu'ydu da bizim mi haberimiz yok?
hele bir kenara çekilin, sonra bohem kafelerde buluşup neden halka inemediğinizi tartışır viski devrimi yaparsınız...
18.10.2017 · 12. sıra
wisekagan
17.10.2017 11:51