Sık geçen başlıklar

navigasyonsuz hiçbir yeri bulamayan insan 1

ekşi'de gör
bir de sikinin doğrultusuna gidip, navigasyona rağmen kaybolan adamlar var.

kardeşim, navigasyonla neden inatlaşıyorsun ki? sola dön dediyse sola döneceksin, sağa dön dediyse sağa döneceksin.

bence navigasyonu sadece ortamda kadın sesi olsun diye açıyorlar. ondan sonra da hatunu siklemiyorlar.

işte bu yüzden navigasyonlar piyasaya emekli albay sesi ile sürülmeli.