her yerde görülen bir mal tipi var. neymiş efendim ukrayna batının gazına gelmiş. arkadaşlar gaza gelerek tam olarak ne yaptı bu ukrayna? rusya'ya savaş mı açtı? bir gece ansızın 82 moskova 83 st. petersburg diye rusya'nın üzerine mi yürüdüler? adamlar bağımsız bir devlet olarak avrupa birliğine üye olmak ve nato'ya katılmak istediler. ne var bunda? ukrayna bağımsız bir devlet ya. rusya ne hakla oraya katılamazsın buraya üye olamazsın diye emir verebiliyor? ne hakla emrini dinlemeyince de savaş açabiliyor? yarın öbür gün türkiye'ye de dese ki nato'dan çık bana tehdit oluşturuyorsun diye. bu arkadaşlar diyecek herhalde türkiye nato'nun batının gazına geldi o yüzden rusya savaş açtı. ne biçim kafalar var ya?!
edit: sözlükte o kadar rusçu varmış ki yeminle ağzım açık kaldı. gelen kutusu patlıyor. yarın öbür gün rusya bize savaş açarsa eğer hazır bir ordusu var putinin burada o kadar söyleyeyim yani. ukrayna kışkırtmışmış rusyayı o yüzden zavallı rusya işgal etmek zorunda kalmışmış. zelenski herhalde putinin enseye şaplak falan attı kışkırtmak için.
16.03.2022 · 40. sıra
ruzgarekipfirtinabicen
15.03.2022 16:44 ~ 18:07