biz (akp iktidarı) yanar döneriz sayın nato.
rusya, ışid petrollerinin satıldığının belgelerini yayınlar, 15 temmuz'a dair bir şeyler fısıldar oluruz rusyacı, avrasyacı...
abd haşmetlimizin devasa servetini ortaya dökeceğini söyler, vakıf adı altında yapılan usulsüzlük (iddialarını) ortaya atar oluruz nato'cu, amerikancı...
so,
we are opportunist, like you.
21.02.2020 · 43. sıra
nickson
20.02.2020 15:45 ~ 15:46