türkiye'nin geleceğinde;
seküler türkiye + nato + amerika + israil ittifakı var.
avrasyacılar ağlayıp dursun. sigara niyetine hiçbir işe yaramayan çöp s400 soba borularını içsinler.
türkiye, ex f35 üreticisi ve nato kurucu üyesidir. masa biziz.
biz türkler var olduğumuz sürece masayı yıkmayız, rusyalı avrasyacılar ıslak rüyalarına devam edebilirler.
25.01.2023 · 42. sıra
teknokrasi filozof
24.01.2023 14:52