Sık geçen başlıklar

nasa'nın kara deliğin sesini kaydetmesi 1

ekşi'de gör
kütlesinin büyüklüğü sesinden hissediliyor amına koyim.

tabi nasa da bolca bağış alan bir kuruluş olduğu için arada sırada gaz almaya yönelik hareketleri olmuyor değil. fakat ben nasanın paylaştığı görüntüler ve seslerin doğruluğunu çok da sorgulamıyorum. doğru olsa da olmasa da kalan 50 yıllık ömrümde benim için bir şey değişmeyecek. sonuç olarak doğru olarak kabul etmek hayatıma heyecan katar.

koduğumun marsına koloni kurdular da gidemedik diye karalar mı bağladık sanki lan?