Sık geçen başlıklar

nasa'nın 9. gezegenin varlığını kabul etmesi 1

ekşi'de gör
plüton yıllardır 9. gezegen olarak sistemde yer aldı. sonra çıkardılar, sonra yine aldılar ve birkaç sene önce temelli sistemden çıktı. artık güneş sistemi 8 gezegenden oluşuyor derken şimdi de çok başka bir gezegeni 9. gezegen olarak nasa kabul ediyor. yani ben şu plüton'un yerine olsam yörüngeden çıkıp dünyaya bodoslama dalarım abi. hem gir-çık, gir-çık yalama yapacaklar sonra da başkasını benim yerime koyacaklar. lan hani 8 gezegende kalacaktı sistem. resmen almanya'dan oğlum gelecek muamelesi lan bu. öyle bir dalarım ki, amerika'ya çarptığım zaman kore başkanı havaya hoplar. sonra herkes nanay. oh mis. sikerim sistemi. bam bam bam kafa rahat.