Sık geçen başlıklar

nasıl otomobil alacağız sorunsalı 1

ekşi'de gör
- kredi faiz oranları çok yüksek,
- otomobil fiyatları absürt derecede yüksek, sindirilebilir fiyatların iki katı falan,
- bankalar 150 binden fazla taşıt kredisi vermiyor,
- bankalar 100 bin lira üstündeki krediyi 24 ay'dan daha fazla bölmüyor, bu da aylık 5 bin liradan fazla ödeme anlamına geliyor.

şimdi birisi çıkıp söyleyebilir mi, çalışıp parasını kazanan normal bir insan nasıl otomobil alacak?

alma diyenlere peşin cevabım, zaten almıyorum. soru şu; nasıl alacağız?