evet ego veritabanına feedback yaptığınız için teşekkür ederiz. aslında gözümüzde bok kadar değeriniz yok. dağılabilirsiniz.
(-abi baksana salak salak övmüşler kendilerini bi de yaa ahhahaha)
16.01.2021 · 2. sıra
baharetkisi
15.01.2021 00:06