Sık geçen başlıklar

namaza duran yolcuyu beklemeyen otobüs şoförü 2

ekşi'de gör
hala 10 dk beklese ne olur yazan tipler var. arkadaşım bu saati programı olan bir düzen. bunu anlamak bu kadar zor mu? islam düşmanlığı yazıyorlar bir de. yemin ediyorum sizden ala islam düşmanı yok. çünkü cahilliğinizle insanları islamdan siz uzaklaştırıyorsunuz
çok ayıp etmişler...

geçen biz de şaman ayini yapıyoruz otobüs bastı gitti, bizi beklemedi...

türkiye'de inançlara ibadete hiç saygı kalmadı yav.