namazı nasıl bir inançla kıldığına, iman derecene göre değişen bir korumadır. kendimden örnek verecek olursam, ailem muhafazakar olduğundan ben de öyle yetiştim. namaz kılmak günlük bir rutindi çocukluğumdan beri. ama bu kıldığım namazın altını tam dolduramamışım ki üniversite yıllarında büyük sıkıntılar yaşadım. sonrasında işe girdiğimde ufacık sıkıntılar dağ gibi depresyona dönüştü.
demem o ki, iman önemli, ibadetler ile o imanı koruyosun zaten. ama gerçek iman olmadığı sürece, o ibadet gördüğünü taklit etmekten, alışkanlıktan yani rutin işlerden öteye gidemiyor ne yazık ki.. bu sebeple bir çok namazında niyazında insan hastanelerin psikiyatri kliniklerinde dolanıyor.
27.10.2016 · 38. sıra
ringarin
11:49