black mirror bölümü sandım bildiğin gerçekmiş.
son derece cesur bir format. formatların üstadı acun yiyosa bunu da yap. adını da "o sik türkiye" koyarsın.
avrupa ülkelerinin bizden çok daha medeni olduğu, bir çok konuda daha açık fikirli olduğu doğrudur ama çıplaklıkla medeniyeti birbirine karıştırmamak lazım.
(bkz: bu da benim sikim hüsnü)
11.01.2019 · 42. sıra
frankslade
10.01.2019 09:13