önce biri trollük yapıyor dedim.
sonra yok, basbayağı para verip ekşi sözlük'te nagehan reklamı yaptırmışlar dedim.
sonra yok, rasim'e çakacak bu demek ki dedim.
sonuç: o son fotoğrafta rasim'in yanındaki helin avşar. sondan önceki de nagehan değil. yorumlara bakınca hepsini nagehan sanmış millet.
yaşasın troller holaaaa!
tanım: ergen trol beyanı.
11.04.2016 · 27. sıra
bilmiyorum abi
18:48