Sık geçen başlıklar

nafaka yüzünden 81 yaşında cezaevine giren adam 2

ekşi'de gör
(bkz: 6284 sayılı kanunun kaldırılması gerekliliği/@lls)

yukarıda öten feminik nasıl da zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışmış. ulan en çok nafaka peşinde koşan sizin gibi "kariyerli" tipler.

bu karı ise zaten avustralyaya gitmiş 20 senedir orada yaşıyor sence bu nafakaya ihtiyacı var mıdır? hani siz çok seviyorsunuz psikolojik şiddet diye ötüp ötüp duruyorsunuz. yoksa bu da erkeğe yönelik bir psikolojik şiddet değil mi?

basbayağı ikiyüzlüsünüz, bu numaralarla ancak kendinizi ve etiniz için götünüzden ayrılmayan şakşakçı meriçleri kandırırsınız.
20 yıl nafaka ödemek.
20 yıl.
20.
bu saçmalığın bir an önce düzenlenmesi gerek artık.